ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3
IM. JANA III SOBIESKIEGO W SZCZYTNIE
Zespół Szkół nr 3 w Szczytnie
(+48) 89 624 28 18 | Jerzego Lanca 10, 12-100 Szczytno | zsnr3@loszczytno.edu.pl
Internat przy Zespole Szkół nr 3 w Szczytnie
(+48) 89 624 28 20 | Jerzego Lanca 10, 12-100 Szczytno | internat@loszczytno.edu.pl
- Główna
- In memoriam
- Matura
- Szkoła
- Plan lekcji
- Strefa Ucznia
- Strefa Rodzica
- Internat
- Kontakt
Dane teleadresowe
SZKOŁA: Jerzego Lanca 10, 12-100 Szczytno | (+48) 89 624 28 18 | zsnr3@loszczytno.edu.pl
INTERNAT: Jerzego Lanca 10, 12-100 Szczytno | (+48) 89 624 28 20 | internat@loszczytno.edu.pl
Sekretariat
Godziny pracy: 7:30 – 15:30
Tel.: (+48) 89 624 28 18
Email: zsnr3@loszczytno.edu.pl
Biblioteka
PONIEDZIAŁEK – CZWARTEK: 7.30-16.00
PIĄTEK: 7.30-15.15
dr hab. Mariola Jaworska
dr hab. Mariola Jaworska, prof. UWM
Mariola Jaworska jest absolwentką Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie (1993 r.), doktorem habilitowanym nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, profesorem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Od 1994 r. pracowała jako nauczycielka języka niemieckiego (w szkole podstawowej, gimnazjum, nauczycielskim kolegium języka niemieckiego), poznając specyfikę różnych typów szkół i różnych grup poddanych procesowi kształcenia. W latach 2007–2010 była dyrektorem Zespołu Kolegiów Nauczycielskich w Szczytnie.
1.09.2012 r. powierzono jej obowiązki Dyrektora Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie. Funkcję tę pełniła do 2019 roku. W swojej pracy kładła nacisk na działania innowacyjne i umożliwienie uczniom zdobywania kompetencji wymaganych w nowoczesnym społeczeństwie oraz potrzebnych do dalszej edukacji. Przede wszystkim jednak zabiegała o to, aby szkoła była otwarta na potrzeby uczniów i kształtowała w nich umiejętności i postawy, jakich potrzebują, żyjąc w społeczeństwie podlegającym ciągłym zmianom.
Doświadczenia zawodowe, zgromadzone w pracy z nauczycielami i uczniami, stały się ważnym impulsem do wyznaczania celów badawczych. Mariola Jaworska jest autorką kilkudziesięciu prac naukowych z zakresu językoznawstwa stosowanego i glottodydaktyki, dotyczących m. in. wpływu uwarunkowań indywidualnych na proces uczenia się i nauczania języków obcych, kształcenia nauczycieli języków obcych, a także edukacji językowej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.