ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3
IM. JANA III SOBIESKIEGO W SZCZYTNIE
Zespół Szkół nr 3 w Szczytnie
(+48) 89 624 28 18 | Jerzego Lanca 10, 12-100 Szczytno | zsnr3@loszczytno.edu.pl
Internat przy Zespole Szkół nr 3 w Szczytnie
(+48) 89 624 28 20 | Jerzego Lanca 10, 12-100 Szczytno | internat@loszczytno.edu.pl
- Główna
- In memoriam
- Matura
- Szkoła
- Plan lekcji
- Strefa Ucznia
- Strefa Rodzica
- Internat
- Kontakt
"Mistrzowie Energii" – podsumowanie akcji ekologicznej
Dobiegła końca szkolna akcja „Mistrzowie Energii”, do udziału w której koło ekologiczne „LOve zieLOne” zachęcało całą naszą uczniowską społeczność. Głównym celem było zwrócenie uwagi na problem nadmiernego zużywania energii elektrycznej.
Od 4 do 11 stycznia długie przerwy członkowie koła poświęcili na zbieranie informacji od uczniów i nauczycieli, jakie są ich sposoby na oszczędzanie energii na co dzień. Ponadto informowali o płynących z tego korzyściach. Dodatkowo na tablicy ogłoszeniowej w holu szkoły umieszczone zostały materiały informacyjne oraz kod dostępu do ankiety cyfrowej dla wszystkich tych, do których członkowie koła nie zdążyli dotrzeć osobiście. W samej akcji stacjonarnej udział wzięło ponad 90 uczniów oraz 3 nauczycieli, pozostali uczniowie mieli możliwość skorzystania z wirtualnego quizu. Koło ekologiczne kieruje ogromne podziękowania za cierpliwe dzielenie się opiniami oraz wypełnianie ankiety cyfrowej, dzięki czemu zebrano łącznie ponad 370 odpowiedzi.
W ramach akcji zorganizowane zostały także dwa konkursy: pierwszy z nich dotyczył przesłania zdjęcia, filmu, prezentacji lub innej dowolnie wybranej formy przedstawiającej sposoby oszczędzania energii elektrycznej każdego dnia, natomiast drugim był mini-konkurs wiedzy o tym zagadnieniu.
Zwycięzcy konkursów:
Maja Mróz – kl. 1B
Daniela Thoene – kl. 1B
Kornelia Gołębiewska – kl. 1D
Kacper Jabłonowski – kl. 1D
Magdalena Więcek – kl. 1E
Kacper Golon – kl. 2A
Michał Pieńkos – kl. 2A
Oskar Naumczyk – kl. 3B
Martyna Brzostek – kl. 4A
Mateusz Sadowski – kl. 4D
Członkowie koła mają nadzieję, że akcja przyniosła uczniom korzyści oraz – jeżeli jeszcze tego nie stosowali – zaczną oni zwracać większą uwagę na zalety płynące z oszczędzania energii elektrycznej.
j.olbr